Navodilo
Pravilno delujoč zavorni sistem je bistvenega pomena za varno delovanje kolesa. V kolikor sami niste usposobljeni za namestitev zavornih oblog, vam priporočamo, da poiščete pomoč strokovnjaka oziroma kolesarskega mehanika v lokalni kolesarski trgovini. Zavore so varnostno kritičen sistem, zato je pri delu z njimi potrebna velika previdnost.
Sinter organske zavorne obloge so pomembna nadgradnja vašega zavornega sistema. Za optimalno delovanje je zelo pomembno, da so pravilno nameščene.
Proces utekanja pripravi zavorni disk in obloge, da vas v delovanju varno upočasnijo. Ko namestite zavorne obloge, se na disk prenese nekaj tornega materiala zavornih oblog. To med postopkom zaviranja omogoči najboljši stik oblog z diskom, kar vašemu sistemu omogoča učinkovito delovanje in boljše rezultate.
- Vzemite si nekaj časa za čiščenje in razmaščevanje zavornega diska. Učinkovito zaviranje je odvisno od usklajenega delovanja površin vaših zavornih oblog in diskov. Ko vstavite nove zavorne obloge, se bo material iz oblog odložil na disk, zato je ključnega pomena, da imate disk očiščen, da se bo ta material lahko oprijel.
- Namestite svoje nove obloge v skladu z navodili proizvajalca zavornega sistema in pazite, da se ne dotaknete zmesi ploščic. Enostavno držite obloge med prsti s pomočjo podložne plošče ali še bolje, z rokavicami.
- Pazite, da ne aktivirate zavorne ročice brez nameščenega kolesa – če se to zgodi, boste morda morali potisniti obloge in bate nazaj v čeljust z ustreznim orodjem.
- Ko ste znova namestili kolesa, je čas, da izvedete postopek utekanja. Za ta postopek priporočamo varno okolje brez prometa.
- Vozite kolo s 15 km/h in 20-krat aktivirajte zavore, vendar nikoli ne blokirajte koles. Preprosto pritisnite zavoro, da zmanjšate hitrost na 5 km/h, sprostite zavoro in nadaljujte s ponavljanjem tega dejanja.
- Nato povečajte hitrost na 25 km/h in 10-krat pritisnite zavore, tokrat močneje. Spet je pomembno, da ne blokirate zavor. Zmanjšajte hitrost vsakič, ko zavirate na 5 km/h, kot pri prejšnjem koraku.
- Nato vozite 30 km/h in dvakrat močno zavirajte do 5 km/h
- Vaše zavorne obloge so sedaj utečene. Temu procesu je pomembno slediti. Če zavornih oblog ne utečete pravilno, med vožnjo ne boste imeli polne zavorne zmogljivosti
Več o naših zavornih masah
Iz naše ponudbe izberite maso, ki ustreza vašemu načinu zaviranja. Lahko izberete isto mešanico spredaj in zadaj ali pa maso kombinirajte in tako ustvarite popolno kombinacijo glede uporabe in obrabe.
Gravel kolesar, ki živi na hribovitem in strmem območju: zelena spredaj / modra zadaj
Ta kombinacija zagotavlja izjemno zavorno moč in nadzor, ter spreminjanje hitrosti na dolgih spustih po neutrjeni podlagi.
Enduro gorski kolesar: zelena spredaj / črna zadaj
Kombinacija omogoča močno zaviranje na spustih, vendar z odpornostjo proti obrabi v različnih pogojih.
Cestni kolesar v goratem območju: zelene spredaj in zadaj
Zelena spredaj in zadaj vam omogoča, da lahko zavirate pozno in agresivno, a še vedno obdržite nadzor, kar vam daje samozavest, da lahko vsak spust močneje pritisnete na zavorno ročico. Če med spuščanjem običajno uporabljate zadnjo zavoro, lahko zadaj uporabite tudi modre zavorne obloge.
Uporabnik električnega tovornega kolesa: modre spredaj in zadaj
Peljete otroke v šolo, v košaro odlagate živila in s seboj na kolesu prevažate precej prtljage? Modra vam zagotavlja dolgo življenjsko dobo in samozavestno zaviranje ne glede na obremenitev!
Mestni voznik: črne spredaj in zadaj
Nikoli ne veste, kaj bo prineslo vreme, vendar se lahko zanesete na Sinter črne zavorne obloge, ki vam dan za dnem nudijo enako ponovljivo delovanje.
Več o podjetju Sinter
Sinter izdeluje izključno organske zavorne obloge. Občasno pride do zmede na tem področju zaradi imena našega podjetja in ravno zato vedno poudarimo, da izdelujemo le organske kolesarske zavorne obloge. So pa tako organske kot kovinske obloge izdelane s postopkom lepljenja.
Organske zavorne obloge so sestavljene iz različnih vrst vlaken in materijalov. Vsaka spojina je ravnovesje med mazivi in abrazivi. Način je nekoliko podoben peki kolača - majhne spremembe sestavin ali kombinacij lahko povzročijo pomembne zavorne lastnosti.
V zmesi uporabljamo vlakna kot so kevlar, keramika, minerali gline in karbon v kombinaciji s smolami.
V laboratoriju za raziskave in razvoj tornih materialov stremimo k razvoju zavornih oblog z ustreznimi lastnostmi za izjemno delovanje različnih načinov vožnje.
Ena največjih prednosti organskih zavornih oblog je, da prenašajo manj toplote v čeljust preko rotorja. Toplote ne prevajajo tako hitro kot kovinske zavorne ploščice, zato se zavorna energija ohrani v zavorni ploščici in rotorju – rezultat je bolj stabilen zavorni sistem z večjo modulacijo in predvidljivostjo.
Sinter že več kot 50 let izdeluje torne materiale v Sloveniji. Ustavitev ali upočasnitev v pravem trenutku, na pravi način, je najpomembnejša stvar za vašo varnost in učinkovitost – in to je naša prioriteta.